Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.02.02. 10:26 zotyer

Anikó

Értelmes, jó csaj volt. Egy pántos kis nyári ruha volt rajta, a formás cicijei szinte kibuggyantak belőle. A Feneketlen tó körül sétálva mesélt az életéről. Férjek, pasik, válások, gyerekek. Nyár volt, meleg, mégis egy Körtérhez közeli teázóba ültünk be és gyümölcsteát kortyolgattunk.

Mire kijöttünk a teázóból már erősen sötétedett. A tó mellett kézen fogva sétáltunk vissza parkoló autóinkhoz. A meleg már enyhült, a víz illata keveredett a frissen nyírt gyepével. Egy bokor árnyékában kezdtünk el csókolózni. A farkam ágaskodott, a lenge kis ruha alatt az ujjam a lucskos punciba szaladt. A bokor takarásába húzódtunk,  összefonódva, mégis csak egyedül én léptem bele a kutyaszarba. Nem foglalkoztam vele.

Kivettem a farkam,  kicsit megemeltem az egyik lábát, elhúztam a vékony bugyit a lucskosról és betoltam. Imádom azt az érzést amikor becsusszan  a nedves punciba. Térdben kicsit lejeb ereszkedtem és próbáltam tövig benyomni. Ő a hátamba kapaszkodott, én a seggét markoltam és löktem ritmusosan, csípőből.

Megszűnt a külvilág, nem volt túl hosszú menet, de élvezetes. A földre spricceltem. Rendeztük sorainkat és visszamentünk a sétálóútra. A kutyaszart nehezen piszkáltam le a cipőmről, bűzlött rendesen.

Úgy döntöttünk rögtön folytatjuk, a csajhoz mentünk. A cipőmet a teraszon hagytam, a hálószobájában folytattuk. Meglovagolt, a csodálatos formás cicik csak úgy himbálóztak amikor elélvezett. Leszállt róla és kutyapózba helyezkedett. Dugtam rendesen, de nem akartam még elmenni. Neki sikerült.  Hagytam pihegni, kivettem a punciból a meredező szerszámot és mellétérdeltem. Csodálatosan szopott. Pár perc alatt kivégezte.

Volt még egy csodás fagyizós sétálós nála rettenetes jót dugós délutánunk, nagyon hasonló forgatókönyv szerint. Aztán pár napig nem beszéltünk, a következő telefonnál kiderült milyen kicsi a világ: pont a legjobb barátnőjét aktualizáltam előző nap. 

Szerencsére nem estem két szék között a padlóra.

 

 

86 komment

süti beállítások módosítása