Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.06.29. 09:46 zotyer

Szopp, szopp - folytatás

Címkék: mese szopás kurva szopatás

Előző levelét így fejezte be a csaj:

"....megpróbálok pozitív irányba változni (most biztos kíváncsi vagy, nekem itt mit jelent a "pozitív irány", hát majd megtudod)!"

És meg is mutatta rendesen: találkoztunk, fél perc múlva beültünk az autóba, 'az jó ha most egy csendes helyre megyünk' kérdésre bőszen helyeselt, fél perc csókolózás után, a farkamat kezdte simogatni, és.... és szépen leszopott. Tény, hogy nem ellenkeztem... Kellett volna?

Erre most jött ez a levél:

Ha az elkövetkező sorokat olvasod, nem azt fogod gondolni rólam, hogy finom vagyok és nőies. Előre is bocs!
Az utolsó találkozásunk eseményiből, rájöttem, hogy tévedtem, te nem szexpartnert szeretnél, hanem egy kurvát, aki alkalmanként lesz......, ezt a szerepet viszont nem szeretném betölteni (ha mégis, majd szólok előre és majd megbeszéljük a tarifát). Nagyon mérges vagyok magamra, hogy naiv voltam, és azt hittem nem csak az a fontos, hogy te megkapd amit akarsz, és kész! Valahogy engem nem elégített ki az, hogy élveztem, ahogy élveztél. Basszus elég megalázott helyzet volt számomra! ...

Szóval részemről ennyi, tovább keresem azt a férfit, aki nem a kurvát látja bennem, hanem a Nőt!  ( lehet, hogy ezzel a kijelentésemmel megint nagyon naivnak tűnök).

Ui.: A telefonszámodat töröltem, sőt az e-mail címedet is törlöm, nehogy egy meggondolatlan pillanatomban ismét eszembe jusson felvenni veled a kapcsolatot.

9 komment

süti beállítások módosítása