Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.02.26. 09:17 zotyer

Kereső

Címkék: mese

Unatkoztam. Az internet = szabad világ. Szex, társkeresés címszavak, ráklikkeltem egy oldalra. Keresés... nő...37 éves korig ... Budapest.... a kereső felhozott vagy 200 találatot. Lapozgattam. Egy lapnál megálltam. A mottó: egyszer élünk. A bemutatkozás rövid:
Ápolt,igényes nő vagyok.Szeretem az életet élni, és semmit nem kihagyni!!!
Email címem..........@freemail.hu ha van kedved írj,én válaszolok.


Emilem nekem is van, gondoltam, azzal nem veszíthetek ha írok egy rövid levelet. Tömör és rövid levél ment:
szia, a ........ oldalain láttalak, szimpi vagy, szívesen megismernélek. A bemutatkozásom röviden:
haj, szem, magasság, súly, bla-bla, bla-bla
szeretem az életet a jó... stb. bla-bla, bla-bla
várom válaszod... stb.
legnagyobb meglepetésemre másnapra válasz (pontosan betűről betűre ide copy-zom):
Szia ....!
 A leveled alapján szimpatikus vagy nekem is! Szívesen beszélgetek veled!Nekem is mindez amit leírtál fontos!
 Magamról :Határozott, mosolygós,akaratos,és sok mindenre nyitott egyéniség!
 kellemes hétvégét várom a leveled hogy jobban megismerjelek!üdv...


A helyesírással nem foglalkoztam, inkább  rögtön ment a válaszlevél:


Gondoltam megismerkedhetnénk, az pedig úgy megy, hogy két ember találkozik és beszélget. Úgy mint régen, leül szemtől szembe, és kötetlenül beszélget. A bemutatkozó levél arra jó, hogy legyen egy kis elképzelésed a másikról, a telefon arra, hogy picivel személyesebb képet (hangot) kapj a másikról, de eldönteni, hogy valaki szimpatikus-e vagy sem azt szerintem csak személyesen lehet. Tehát én úgy gondolom, ha szeretne valaki  valakit megismerni akkor megpróbál vele beszélni, aztán találkozni, ezért gondoltam én, hogy megadom a telszámom, hogy ezt megtehessük....   stb, csatolva egy kis kép.


válasz (megint  pontosan másolva):


szia ....!
Ha gondolod küldök én is  képet! Igazad van,természetesen a személyes találkozó sok mindent eldönt!szeretném ha látnál is képen,mert mégis csak fontos,hogy tetszem-e neked! A hang is fontos az is közelebb hozz két embert egymáshoz!számom 0630.......... szép estét!üdv.....


 Kávét megittam, gondoltam itt az idő az ügyet és a telefont kézbe venni.
A szám egyet cseng aztán valami irtózatos zenebonába kezd, hogy mi szólt, pontosan most sem tudom,  de leeseik tőle az ember füle.  Kb negyedik csengetésre felveszi.


 

1 komment

süti beállítások módosítása