Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.01.20. 12:22 zotyer

Délelőtt

Címkék: mese

Tizenegy előtt értem ki hozzá. Keveset beszéltünk, hozzám bújt, csókolgatott, éreztem, hogy feláll a farkam (pedig az este le lett harcolva). Kitapogatta az álló szerszámot, én már a puncit ujjaztam, a nadrágom lehullt de nem léptem ki belőle. Az ebédlő asztal előtti székhez irányítottam, és leültettem. Én álltam. A dákó is.

Szó nélkül kezdte el nyalogatni majd szopni. Főleg a makkot szopta, de próbálkozott mélyebben is bevenni. Ügyesen csinálta. Próbáltam nem gyorsan elmenni, az ablakon keresztül figyeltem az utca forgalmát. Szünet volt a szemközti suliban.

-Nagyon jól szopod, istenien! Úgy, úgy, szopjad édesem!

A kukás autó épp a ház elé érkezett. A megtépázott farkam egybefüggő merev dudorként feszült a szopástól, éreztem a lecsorgó nyálat a zacskómon. Kivettem a szájából és leültem a másik székre. Szemből készült ráülni, de megfordítottam. Kellemes látvány volt a vékony kis segg, közepén a kis punci ahogy csúszik rá a kidudorodó erekkel tarkított faszra.

Hagytam, hogy ő diktálja a tempót. Kezdett belelendülni. Megfogtam a derekát, és most már én húztam őt rá a lécre. Vékony, könnyű kis teste van, olyan volt mintha én dugnám hátulról, pedig ő volt felül. Csendes volt, csak a csattogás hallatszott, éreztem ahogy kezdi keményebben szorítani a térdem, és feszül meg a teste. Szinte egyszerre sikerült megkönnyebbülni.

Azt hiszem teszek rá hideg borogatást, este harcolni kell.

2 komment

süti beállítások módosítása