Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.05.29. 10:17 zotyer

Autós szopás

Címkék: mese

nje-128.jpg

Ráálltunk a szerda délutánra, neki is jó nekem is.

A forgatókönyv egyszerű: a parkolóban találkozunk, kiautózunk a megszokott búvóhelyünkre, leparkolok, üléseket előre tolom, (tükröt diszkréten beállítom) mi pedig beülünk hátra. Csókolózás, simi, nadrág le.

Ő ráhajol, a visszapillantóban  simán látom ahogy bekapja.Bírom az elején amikor még csak ízlelgeti, nyalogatja, finoman szopogatja.

Pár perc után kikapcsolja a nadrágját, az ujjaim a lucskos punciban landolnak. Általában csak ujjazom, ő meg leszop kegyetlenül.

Múlt héten azonban megdugtam rendesen. Nem tudom mi történt velem, ritkán fordul elő, hogy nem élvezek el egészen, most is csak pár csepp jött ki és folytatni tudtam, szinte rögtön megint felállt. Persze ő kényeztette tovább, éreztem, hogy ebből lesz még egy forduló.

Feltérdeltettem a hátsó ülésen és hátulról bedugtam a lucskosba. Nyöszörgött. Hosszasan dugtam. Élveztem a formás kis seggét. A fejét be-be verte a szembe ajtóba, de nem foglalkozott vele. én sem.  Megizzadtam rendesen. Nem akartam a punciba élvezni, hiszen tudom, hogy imádja leszopni,  így hát szóltam:

-Gyere kicsim,gyere, szopjad..... megfordítottam  és már lőttem is.

Szokásához híven nem hagyott kárba veszni egy cseppet sem.

 

 

2 komment

süti beállítások módosítása