Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.02.15. 10:48 zotyer

Valentin napi dupla

Címkék: mese

Kicsit morcos volt tegnap. A virágnak megörült. Kávéztunk, beszélgettünk, oldódott. Egy jó fél óra alatt kiszedtem belőle mi bántja a lelkét. Vigasztaltam, puszilgattam.


Aztán felmentünk. Fázósan bújt hozzám a takaró alatt, a formás  kis cickók bimbócskái hegyesen meredeztek ahogy felhúztam a pólóját. Csókolgattam... mindenfelé.
A ciciknél kezdtem, aztán a nyakát, a száját. Húsos pici száját szippantottam, nyelvét nyelvemmel símogattam.  Megint a cicik, aztán lejjebb. Imádom a köldökét. A frissen borotvált puncit csak körbecsókoltam, a combjai belső felén haladtam egészen a bokájáig. A finom kis talpacskáinál most nem időzhettem,  hajamba markolt és szelíden felhúzott a punciig. Finom, illatos....


Nyelvem hegyével végigtapogattam minden pici domborulatát, ráncocskáját, számba szívtam a redőcskéket aztán nyelvemmel simítottam helyre őket.
Lassan csókoltam, hosszan, aztán vadul, amikor már körmeit a vállamban éreztem még vadabbul. Aztán enyhült lábainak szorítása, csillapodott szuszogása.


Talán pillanatot sem pihent, most ő csúszott a mellkasomhoz. Aztán lejjebb, és már éreztem is a nyelvét a makkomon. A kis húsos ajkak lassan beborították a duzzadó makkot, és eltűnt félig a farkam a szájában.
Finoman, érzékien szopott, bal kezével a golyóimat fogta át, jobbal pedig az  én  kezemet a hajába vezette.
- Akarod, hogy megmarkoljam? - kérdeztem elcsuklóan.
- Aham... volt a válasz.
Élvezettel szopott, először csak az egyik kezemmel túrtam a hajába, aztán mindkettővel.
Lassult, majd gyorsult a tempó, ereszkedett a köd, próbáltam picit elhúzni a fejét mielőtt jött a lövés, de ő a nyelvét kidugva ottmaradt...  A golyóim folyamatosan a tenyerében.

 
A spriccelés nem szegte kedvét, lassan tovább szopott, miközben én meglepetten tapasztaltam, hogy  valami csoda folytán nem lanyhul a figyelmem. A farkam kihúzta magát, és éreztem még van erőnk még egy lövésre.


Nem sokszor fordul ilyen elő az emberrel.

A haját nem engedtem el, igaz csak simogatva túrtam már bele, de most egy kicsit irányítani kezdtem. Ő vette a lapot és fokozatosan gyorsított. Nem kellett sok, és megint dördültek a lövések. Kiadósabb volt mint az előző, hallhatón cuppogott.
Magamhoz húztam  a maszatos kis fejét és megcsókoltam.

 

6 komment

süti beállítások módosítása