Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.07.15. 08:47 zotyer

Tükröm-tükröm

Címkék: mese tükörben szopá

Előre megbeszéltük, hogy csak egy kis kényeztetés lesz.

A hátsó ülésekre szoktunk ülni, ezért előre beállítottam úgy a tükröt, hogy majd lehetőleg lássam az akciót.

Minden terv szerint haladt, csókolózás, simi, és mire a szájába került sikerült úgy helyezkednem, hogy épp lássam a jelenetet. Nagyon finoman szopta, ahogy a vastag húsos szájával beszopta a makkot finom volt és a látvány még élvezetesebbé tette.

Persze máskor is szeretem nézni ahogy szopják, de most a csaj nem tudott róla, hogy a tükörben követem minden mozdulatát. Nem  gondolom, hogy ellenére lett volna, de így, hogy titokban kukkolom ahogy szívja a faszom - külön izgató volt.

Teljesen leszopott, semmi nem veszett kárba de ott már nem láttam minden mozdulatot tisztán. Király volt, na.

2 komment

süti beállítások módosítása