Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.02.04. 09:15 zotyer

Útközben

Címkék: mese

Buliba mentünk szombat este. Ő már sminkelt, a haját szárította épp amikor mögé lopóztam. Kívánatosan illatos volt a teste, csókolgatni kezdtem a nyakát. Lefejtette a kezem:

- Ne most drágám, mert akkor biztosan elkésünk, majd bepótoljuk, ne félj!

- Pedig nekem most lenne kedvem.... de mondjuk akár útközben is lehetne.... csak ne rúzsozd ki a szád, - válaszoltam nevetve.

- Jó, jó, lesz szopi útközben de most hagyjál - válaszolta ő is mosolyogva.

Elcsodálkoztam, hogy ilyen könnyen belement és gyorsan öltözni kezdtem én is.

Félúton megálltunk cigiért, mielőtt újra elindultunk volna megcsókoltam  és a hajába túrtam:

- Az ígéret szép szó.....

Csak nevetett de nem ellenkezett. Elindultam. Lassan mentünk, egy rövid erdős rész következett. Lehúztam a sliccem, ő levette a szemüvegét.  Hármasba kapcsoltam és levettem a lábam a gázról. A dízel motor tartotta a tempót.

- Szopjad kicsim.... szopjad le apukát.

Mielőtt a körforgalomhoz értünk volna félreálltam. Aztán lőttem.

Vigyorogtunk. Elővette a rúzst és a tükörben kifestette a pici száját.

Már vártak bennünket, alig pár percet késtünk.

6 komment

süti beállítások módosítása