Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.03.06. 09:55 zotyer

Ducik 3.

Címkék: mese

A városban is volt pár duci-szopatós esetem. Márti nappal egy parkban szopott egy finomat, Tünde egy mélygarázsban, Vera egy kiserdőben.

Hétfőre Ildikóval beszéltük meg.

Ő: Nem zavar, hogy molett vagyok?

Én: Á, dehogy, kimondottan szeretem ha egy nőn van mit fogni. Meg különben is az ilyen csajok szeretnek csókolózni. Te is szeretsz?

Ő: Hát, igen. Mindent szeretek a szexben, bevállalós vagyok.

Én: ó, igen? Az jó. És szopni is szeretsz?

Ő: (kicsit visszafogottan) hát, igen, főleg ha közben simogatnak, csókolgatnak.

Én: Azt szereted ha csókolgatják a melled, a nyakad?

Ő: Nagyon, azt minden nő imádja!

Én: Nem biztos, hogy minden nő, de én meg azt kedvelem amikor a nő szopja, én meg közben simogatom, a hátát, a fenekét.

Ő: Aha, az tényleg jó, azt bírom.

Én: Oké (felvillanyozva) akkor hétfőn találkozzunk és próbáljuk ki élőben, mit szólsz hozzá?

Ő: Rendben, benne vagyok.

 

 

1 komment

süti beállítások módosítása