Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.06.18. 10:02 zotyer

21

Címkék: mese

Bevállaltam. Nem kellett nagyon rábeszélni magam: 21 éves, csinos csaj, - csak nem állok ellent!?  Leveleztünk, képcsere, aztán számcsere.  A korkülömbség nem aggasztotta.  Hm... mit mondjak... engem sem.

Elsőre egy kávézást beszéltünk meg, fenntartva a lehetőségét, hogy ha szimpatikusak vagyunk egymásnak élőben is, akkor akár egy kis kényeztetés is belefér az estébe.

Szerda késő délután találkoztunk. Beült mellém az autóba és nyomott egy csókot a számra, majd helyesbített és kettő puszit az arcomra.

Beültünk kávézni.  Ő jegeset ivott én hosszút. Beszélgettünk, a kényes témákat kerültük, de azért sok mindent megtudtunk egymásról. Dolgozik, közben tanul, szüleivel él, stb. Én is meséltem, az érdeklődése nem lanyhult, a testbeszéde biztatott: lesz folytatás.

Már erősen szürkült amikor a kocsihoz indultunk. Csókolózás közben indítottam. Egy teljesen kihalt első emeleti oldalról zárt parkolóba igyekeztem.

Nem akart a hátsó ülésre átülni, mintegy jelezve, hogy legfeljebb szopás lehet. Nagyon finoman csókolt,  gyorsan kiszabadítottam az állatot a nadrágomból. Lassan, magabiztosan vette kezelésbe, vagyis inkább nyelvelésbe. Kényeztette. Rendesen.

A nadrágját nem vette le, a puncihoz nehezen tudtam hozzáférni, de az ujjaim csak beférkőztek a nedves kiskapuhoz. A cicik... isteni dudák, kemény bimbóval....

Nagyon finomat szopott, nem kapkodta el, már többször jártam a kitörés felé de mindig visszafogott. Aztán eljött a nagy kirohanás is, kapott a kis édes, volt mit törölgetni.

Látszott a csajon, hogy jól esett neki, felszabadultabb lett a jól végzett munka után.

 

5 komment

süti beállítások módosítása