Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.08.18. 09:46 zotyer

Telefonfülke

Címkék: mese

A mobil akkor még nem volt ennyire elterjedve, a városban rengeteg telefonfülke üzemelt.

A csajjal egy közös ismerősünkön keresztül ismerkedtünk meg. Pár évvel idősebb volt nálam, egyedül élt, bár volt állandó barátja.

Egy forró nyári késő délutánra megbeszéltünk egy sörözést. A csaj filigrán termetű volt, de azért bírta a sört. Közben vacsoráztunk is a Marcelloban aztán kiültünk egy teraszra. Jól eldumáltunk, szaladt az idő.

Már igen későre járt, az utolsó villamost még megpróbáltuk elérni. Vidáman lépegettünk, aztán valahogy elkezdtünk csókolózni. Hevesen, vadul. Az alkohol nálam nem nagyon tompítja a vágyat, a farkam felállt, az agyam egy pillanat alatt átváltott 'megkelldugniderögtön' üzemmódba. Egy telefonfülke akadt az utunkba, oda taszítottam be a csajt. Picit még illemből ellenkezett, hogy deneitt-meglátnaknemérted?, aztán megadta magát. Szemből kicsit felemeltem és ráültette, a farkamra. A telefonkönyvekbe kapaszkodott, de azok nem bírták, a kagyló leesett, én meg csak dugtam.

Fogtam a kis seggét és ütemesen húztam a csajt a faszomra. Fogcsikorgatva furcsa hangokat hallatva élvezett el. Belespricceltem. Papírzsepivel törülköztünk, aztán rendbe szedtük magunkat. A villamost még épp elérte.

 

 

23 komment

süti beállítások módosítása