Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.03.07. 10:15 zotyer

Fürdőbe

Címkék: mese

Egy régebbi történet:

Mondtam a csajnak lazítsunk egyet: egyik délután üljünk be valami jó meleg vizes fürdőbe. Már a vigyorából tudtam, hogy min jár az esze amikor válaszul visszakérdezett: lesz vízalatti masszázs is?

A ....ban az a jó, hogy van egy kis élményfürdő része is, úszni is lehet a kinti medencékben, és kellemeset lehet áztatni a jó öreg gőzfürdő részben.

Az élménymedencében kezdtünk. Amint elmerültünk a vízben már bújt is hozzám. Mit bújt, - mászott, kapaszkodott rám fonódott.

- Kicsim, ezt ne csináld mert rögtön itt foglak megdugni, - próbáltam szabadulni az édes ölelésből.

- Hehehe, tényleg - markolta meg ágaskodó farkamat - de azért később megdugsz, ugye?

Zubogtattunk, pezsegtettünk, körforogtunk, beszélgettünk. Csodás kis testével végig rajtam csüngött,  vízízű csókjaival teljesen elkábított. A farkam már nagyon foglakozott a bejutás gondolatával, az ujjaim szétnyitották kedves kis puncimat, a  sodrókörforgóban már majdnem helyére is tettem a dolgokat, de aztán győzött a józan ész, meg a mellettünk viháncolók hangoskodása. Be kellett látnom: itt rendes dugásra alkalmas zugot nem találunk.

Ittunk egy kávét, aztán átballagtunk a gőzfürdő részbe kicsit átmelegedni. Egyrészt bosszantó érzés amikor egy fürdőben minden fasz az én csajom seggét bámulja, másrészt felemelő dolog, hogy a nem rossz felhozatalból velem van a legjobb nő. 

Bevallom: a gyógyfürdőben lévő teljesen zárt tussolófülkékben bíztam, de legnagyobb meglepetésemre azokat már elbontották. Azért megnyugodtam amikor felfedeztem, hogy van pár zárható tusolófülke is, ugyan alul nyitottak, de ennyi kell is...

Ejtőztünk a meleg vízben, szaunáztunk, gőzöltünk, aztán kacsintva mondtam: gyere, most  tusolunk egy keményet. Vigyorgott.

Szinte összekoccant a fogunk ahogy egymásra cuppantunk amint magunkra zártam a tusoló ajtaját. A víz csobogva hullt alá, ő készségesen fordított hátat, már dőlt is előre és emelte meg csípőjét. Kitámasztott. A farkam szinte magától talált be.

A víz csobogott. Vadul, két kézzel a csípőjénél fogva húztam ritmusosan magamra. Nem tartott sokáig, de a robbanás igen kellemes volt. Éreztem ahogy pulzál. Ráhajoltam a hátára, a combjait simogattam, a térdhajlatát, egész a térdéig. Ritkán remegnek így a lábai, egész halkan nyüszögött hozzá, vagy csak a víz hangján át tűnt halknak.

Egy keveset még csókolóztunk, aztán próbáltunk egykedvű arccal kilibbenni a fülkéből, pont úgy mint a pap a templomból vasárnap délelőtt úgy tizenegy után.

 

 

 

2 komment

süti beállítások módosítása