Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.06.03. 10:03 zotyer

Vendégposzt 4.rész

Címkék: mese


Többször nálam aludt. Egy reggel én korábban ébredtem, ő még aludt. Mint egy gyönyörű fürtös kisfiú. Jó volt nézni, és újra lejátszani magamban a szeretkezéseinket. Mélyen aludt. Kedvem támadt úgy ébreszteni, hogy arra eszméljen, mindjárt elélvez.

Nagyon finoman csókolgatni kezdtem a nyakát, majd lejjebb kúsztam, nyelvemmel a mellbimbóját nyalogattam, miközben a mellemmel cirógattam a hasát. Ujjaimat alig érezhetően végigfuttattam az oldalán, mire apró sóhajt hallottam. Felébredt, de nem nyitotta ki a szemét – mintha csak megadta volna magát, hagyta, hogy azt tegyek vele, amit akarok. Valami különös szépség: béke és élvezet volt azon a lehunyt szemű arcon.

Még lejjebb csúsztam, és most az alhasát csókolgattam, cirógattam a nyelvemmel, megkeményedett mellbimbóimat pedig a combjához dörzsöltem. Keményen állt már a szerszáma, s minden mozdulatomra lendült egyet, mintha kínálná magát: „vegyél a szádba“. Ám én egyelőre nem tettem ezt. Még lejjebb csúsztam, hogy most már a pénisze körüli érzékeny területet borítsam el csókjaimmal és nyelvem cirógatásával. Közben lágyan végigsimítottam a pénisze oldalát, le a herezacskójáig, majd újra fel, lassan, gyengéden, s ekkor ugyanígy kezdtem játszani rajta a nyelvemmel: végigjárattam a zacskóján, végignyaltam teljes hosszában, onnan vissza, amíg újra el nem értem a zacskójához.

Most finoman a számba vettem a golyóit, és gyengén megszívtam, míg a nyelvemmel apró gyors mozdulatokkal nyaldostam. Ezalatt ujjaimat összefontam a pénisze körül, és lassan fel-le kezdtem húzogatni. Felnéztem. Nyitva volt már a szeme, nézte, amit csinálok, ez begerjesztett. Kicsit megemelkedtem, és a terpesztett lába közé helyezkedtem, úgy, hogy melleim a combjai belső felét érintsék. Innen lassan feljebb toltam a testem, hogy a melleim simogassák végig a zacskóját és szerszámát. Még feljebb akartam kúszni, de ő megfogta a vállam, és szinte kérőn nyomott vissza. Kinyitottam a számat, bekaptam a makkját, de egy-két apró kis szívás után elengedtem, és most már határozottabban végigfuttattam félig nyitott ajkaimat, hogy végül amilyen mélyen csak lehet felülről a számba vegyem, és fel-le mozogva szopjam, szívjam, ahogy csak tudom.

Ami nem fért már be, a kezemmel öleltem körül, és így szoptam, szoptam és szoptam, a teste megfeszült, majd egyre gyakrabban összerándult, ésl elélvezett. Mohón nyeltem a spermáját. Jó lett volna egy kicsit ráülni, érezni ezt a lüktetést a vaginámban, de most ez így alakult, és nem bántam. Olyan jó volt hozzábújni aztán, élvezni, hogy teljesen elgyengült, és hálásan cirógat.

 

26 komment

süti beállítások módosítása