Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2020.01.20. 09:36 zotyer

Új versenyző

Címkék: mese

Csak úgy nézelődtem valamelyik társkeresőn. Megakadt a szemem egy kép nélküli, ámbár sokat sejtető lapon. Titkos kapcsolatot keresel? Írj a .......

Írtam.

Válaszolt.

Képcsere... nem rossz karosszéria.

Telefon.

Huncut mosolygás, sokat sejtető célozgatások.

Negyvenes a csaj egy felnőtt gyerekkel, ha jól sejtem elvált. Jó fél órás beszélgetés után megtudom, hogy szeret csókolózni, nyalakodni, és most amolyan kapuzárási pánikban lévén élményeket gyűjt.

Mondtam neki: mielőbb találkoznunk kell.

 

 

komment

süti beállítások módosítása