Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.04.15. 15:24 zotyer

Délelőtti kávé

Címkék: mese

Napok óta ilyen csöpögős idő van, nem csoda ha az ember vágyik egy jó kávézásra.

Már az úton bevillant, hogy milyen jól szokott szopni, így kellően ráhangolódva értem ki hozzá. Beparkoltam az udvarba és rutinosan behúztam a kaput. Nincs előszobája, rögtön a nappali-ebédlő részbe lép az ember. Picit késtem, láttam a kávé már lefőzve, az ő csészéje az asztalon, de a csaj sehol. 

Nem kezdtem el hallózni, hanem kivettem a konyhaszekrényből egy csészét és töltöttem magamnak is egy kávét. A zajongásomra a csaj is előkerült a nappaliból. A kávéból csak egy kortyot ittam, a sziából rögtön csókolózásba fogtunk.

Vetkőztetni kezdtük egymást, picit megujjaztam, ő meg a farkamat markolta, le is ültettem magam elé a székre és a szájába adtam. Jól szopta, finoman, lassú ütemben. Egyik kezemmel simogattam a fejét, másikkal a pólómat tartottam, a bokámnál fityegett a nadrágom, még a cipőből sem bújtam ki. Kezdett belelendülni, a szemüvegét is levette, de nem hagytam, hogy végig leszopjon, inkább őt is felállítottam, aztán felültettem magam előtt az ebédlőasztalra. Szemből nyomtam be a lucskosnak, ő két kézzel kapaszkodott a hátamba.

Megfogtam a seggét és keményen keféltem. Összekulcsolta a lábát a derekamon amikor elspricceltem.

Finom volt a kávé, és még a nap is kikacsintott a felhők mögül, itt a tavasz!

 

1 komment

süti beállítások módosítása