Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.04.01. 13:36 zotyer

Borozás

Címkék: mese

Szőke nővel teniszeztünk. Még világos volt amikor befejeztük és beültünk a kocsiba. Kimondottan felizgat az autós szopatás, így megcsókoltam és mondtam neki, hogy most kiveszem, hogy leszophasson. A nő olyan őrült, hogy szinte felvillanyozva mondta:

-Az jooóó, imádom a fasszood, és milyen izgalmas, hogy megláthatnak - nyöszörögte, a magánhangzókat elnyújtva, a szó végén felemelve a hangsúlyt. És rábukott.

Figyeltem az előttünk elhaladó négysávos út forgalmát, és biztattam: szopjad kicsim!

Aztán elindultam, néha felnézett, aztán szopott tovább. Nem hagytam, hogy leszopjon, hosszú este elé néztünk. Nála vacsoráztunk, az első üveg bor után azért befejezte a szopást.

Tovább boroztunk, csak úgy önszorgalomból felszopta, igaz a jutalom  sem maradt el: megdugtam hátulról a kedvenc pózában a kanapén. Ritkán, de fordult már elő ilyen: dugás közben elmentem, de nem olyan bődületesen, ezért lassan tovább mozogtam a punciban. A farkam még nem lanyhult le teljesen, a punciban jólesően mozgott. Talán a bor hatására, vagy a látvány, vagy a nő őrültsége, de a lassú csuszka közben a faszom megint életre kelt. Éreztem, hogy keményedik, hogy tölti meg a pinát, hogy egyre keményebbeket lökhetek vele. Diadalittas érzés: még egyszer megdugom a csajt.  Ő is érezte, hogy hasít a dákó, nyöszörgött is hozzá kéjesen.

Pihegés közben mondta is csodálkozva: ő még ilyet sohasem... Aztán még boroztunk, volt még szopás, meg talán dugás is alvás előtt.

Másnap másnaposság volt kurvára.

1 komment

süti beállítások módosítása