Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.04.04. 10:04 zotyer

Lemondani?

Címkék: mese

Egy kedves hölgyismerős azt mondta a múltkor: csak azért nem  leszbikus mert sokkal jobban szereti a faszt annál, hogy lemondjon róla.

Teljesen egyet értek vele. Annyi kitétellel, hogy én csak a sajátomat szeretem azt is főleg használat közben látni, érezni. A másik dolog amiben igazat adok neki: egy gyönyörű női test ellenállhatatlan. Imádni való.

 E.-nek imádom a seggét. Formás. Enyhén szólva.

Alig vártuk már, hogy a vendégek elmenjenek, zártam az ajtót és csókolva húztam a háló felé. Kicsit tiltakozott, hogy vissza jöhetnek, meg... de közben már vetkőzött, mire a hálóba értünk már egyikünkön sem volt semmi.

Előjátékra nem volt türelmem, az ágyra térdeltettem, lassan csókolgattam a hátát, majd a fenekét, egész lassan közelítettem a punciig. Még nem indult be igazán, a nyelvemmel törtem utat. Nem vártam ki, hogy a kis nyögésekből kialakuljon az ismert nyöszörgés, felálltam és a duzzadt farkamat lassan komótosan benyomtam.

Kis teste megfeszült, félúton megálltam.Gyors volt a puncinak, megfogta a kezem és maga elé húzott. Imádom amikor így szop: én térdelek előtte, ő marad kutya pózban.

Türelmetlen voltam, csábított a punci. Ismét benyomtam. Szinte lüktetett. Lassan mozogtunk. A fejét az ágyra hajtotta, két kezével pedig hátranyúlva széthúzta formás seggét. Iszonyat jó volt.

Meg-meg remegve, halkan nyüszögve élvezett el. Pihegett. Tövig benne voltam, a farkam kőkeményen állt, de mégsem akartam mozogni. Mondtam, hogy akkor most hagyom egy kicsit pihenni a puncit, és a szájába adtam. Jól csinálta.

Ugyanabba a pózba tértem vissza. Nyöszörgött. Lehet, hogy én is. A kis fenekén enyhe izzadság cseppecskék jelentek meg. Másodszor is elment.

Tudom, hogy szereti ha nézhet ahogy elspriccelek. Még időben szóltam. Aztán behunytam a szemem, vagy simán besötétedett, de nem láttam semmit, csak éreztem. Az első lövésre  kicsit megrezzent talán, aztán a szájába szippantotta. Percekig nem akart elengedi, minden cseppet magának akart.

komment · 1 trackback

süti beállítások módosítása