Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.03.01. 09:25 zotyer

Mese

Címkék: mese

Megint egy régi történet:

Fehérvári volt a csaj. Sajnos az ő nevére sem emlékszem. Msn-en beszéltük le a dolgot. Házas, de már független, egy gyerek stb. Magas, vékony, emailen képet is küldött. Csinos. Eléggé...

Péntek estére beszéltük meg a találkozót. Fehérváron. Tényleg csinos volt, jó alakú, magas, vékony lábú, vékony derekú. Sehova nem akart beülni, így inkább valami ipartelep környékére navigált.

Rövid beszélgetés, kevés csókolózás után vetkőzni kezdett. Maradtam a helyemen az első ülésen, ő ügyesen rámült. A punci pont a méretem. Lihegőset lovagolt, hátkarmolósat élvezett, aztán még épp ki tudtam venni, hogy ne belé élvezzek.

Beszélgettünk, engem baromira izgatott a vékony teste, nem kellett sokat várni, hogy a fegyver újra élesedjen. Ledöntöttem  és hátratoltam az ő ülését, ráfordultam és szemből jól megdöngettem. 

A kis segge épp belefért a kezembe, eszméletlenül megraktam.

Pihegtünk egy kicsit, majd mondta, hogy mennie kell. Nem engedte, hogy hazavigyem, most sem tudom miért, inkább taxit hívott.

Ha csaj lettem volna azt hihettem volna, hogy csak egy estére kellettem egy numerára... de megvallom őszintén: egyáltalán nem bántam.

 

komment

süti beállítások módosítása