Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.07.02. 09:47 zotyer

Nyalni vagy nem nyalni

Címkék: mese

A nyalásról. Nem minden nő szereti. Ő például ezt írta:

Volt egy pasas. Azt hitte, a nők szeretik, ha folyton nyalják őket, hát engem is folyton nyalni akart.
 
Lehet, hogy néhány nő tényleg szereti, de én speciel nem. A csiklómat ugyanis pont annyiszor képes vagyok birizgálni, amennyiszer akarom, ehhez nem létszükséglet a pasi.
 
Tehát a dugáshoz (legalábbis nekem), kedves férfi embertársaim, az esetek túlnyomó többségében az kell, hogy megfelelően kemény és megfelelő méretű farka legyen valakinek, a nyalakodás legyen a leszbiké, meg talán előjáték néha, ha - hangsúlyozom - nekem is kedvem van hozzá.
 
Szóval, ez a pasi folyton úgy képzelte, hogy rettenetesen begerjeszt, amikor nyalogat. Vagy talán azt hitte, hogy amikor szopom, azt illik meghálálnia? (Azért a "szopom" és nem "leszopom", mert ő igen ritkán volt képes ettől elélvezni.)
 
Szóval hagytam néha, hadd gondolja, hogy faszául ért hozzá. Hagytam, mert tudtam, hogy aztán rendesen megdug.
 
Egyszer aztán, amikor nekilátott, és közben azt hajtogatta, hogy milyen finom is ez, közöltem, hogy nincs kedvem hozzá, hagyja már abba. Nem hagyta. Csak azért is szívta, nyalta, és kurvára nem volt jó, sőt fájt. Így aztán, amikor már nagyon bedühödtem, szimplán letoltam magamról.
 
Naná, hogy megsértődött.  Elment, de pár nap múlva kibékültünk, aztán már nem volt galiba.

8 komment · 1 trackback

süti beállítások módosítása