Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.01.16. 14:03 zotyer

Bevállalós

Címkék: mese

Váltottunk pár levelet, de megbetegedett. Pár nap múlva írt, hogy már jobban van, megadta a telszámát. Felhívtam, és már első alkalommal a sexre tereltem a szót. Mit szeret mit nem. Csókolózni szeret - ez már jó jel, az ilyen szopni is - az anált nem kedveli. Mondtam egyformán gondolkodunk. Már telefonon eljutottunk odáig, hogy bevállalósak vagyunk, de elsőre ne menjünk fel hozzá. Eyg kávézóban dumáltunk, a szemén láttam, hogy meglesz.

A parkoló autómba beültünk, tényleg jól csókolt. Beszippantotta a nyelvem, tudtam ezt gyorsan nyélbe kell ütni. Megfogta a farkam, de nem engedte, hogy kivegyem. Mondtam oké, akkor menjünk valamerre. Kigurultunk valamelyest a városból, az első útszéli erdőnél megálltunk. Rövid csókolózás után ráborult. Lassan, finoman szopott. Pár perc után begyorsított, de olyan jól csinálta, hogy nem akartam még elspriccelni. A hajától nem láttam semmit, de az érzés tökéletes volt. Komolyat spriccelhettem,  de nyelte szorgalmasan. Az utolsó cseppet is kiszívta, én emeltem fel a fejét. Visszafelé ittunk egy üdítőt.

6 komment

süti beállítások módosítása