Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.02.06. 10:32 zotyer

Judit

Címkék: mese

Félénk volt, és szomorkás mosolyú. Három gyerek után azt mondhatnánk nagyon jó alakú.

Többször beszéltünk telefonon, megviselte a válás. A férj neki hagyta a II. kerületi nagy családi házat meg a gyerekeket. Délelőttre beszéltük meg a találkozót, a ház előtt leparkoltam, az ő kocsijával álltunk be a garázsba.

A ház pazar, az ő hálója talán a legkisebb szoba. Én az ágyán ültem, ő rajtam. Élvezni is csak félénken merte, de a szopi közben már magabiztosabb lett. Látszott rajta, hogy jót tett neki a dugás.

Ittunk egy kávét, aztán eljöttem.

Pár hónap múlva egy szabadnapomon nem úgy alakult a dolog ahogy terveztem, dél körül rám tört, hogy most dugni kéne egy jót, de hirtelen. Már a harmadik aktuális-szerű sem ért rá, meglepetésemre Judit felvette a telefont (nem mindig szokta) és rá is ért. Hozzá nem tudtunk menni, így Óbuda fölötti dombos részen próbáltam valami csendes helyet találni.

Kalandos autózás után sikerült félreállni, az első ülésen hátulról dugni nem túl kényelmes. Ennek ellenére nagyon élveztem a szorult helyzetet, bár felöltözni már ki kellett szállni az autóból.

1 komment

süti beállítások módosítása