Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.05.25. 17:02 zotyer

Lidi

Címkék: mese

Formás csaj, a segge szinte tökéletes. Hetente egyszer szoktunk kávézni. Fölteszi a kávét főni, és dugunk egyet az ebédlőben/konyhában/nappaliban. Utóbbi alkalmakkor a bevált menetrend: egy kis smárolás, tapizás, majd miközben előveszem az ágaskodó farkam őt leültetem az egyik ebédlőszékre, én pedig állva maradok. Úgy öt-hat percet szokott szopni, azután jön a dugás.

Ma is föltette a kávét, csókolózásnál jártunk mikor szólt, hogy bocsi, de időközben megjött. Tudomást sem vettem róla, hiszen közben kezével már a nadrágomban matatott. Közelebb húztam a széket, ő leült, én meg háttal  a hűtőszekrénynek támaszkodtam.

A bejárat melletti tükörben jól láttam a jelenetet. Egy darabig néztem ahogy szopja a dákót, de lassan köd ereszkedett, elhomályosult a világ, és messziről hallottam a saját hörgésem: szopjad le kicsim, szopjad....

Ügyes volt, egy csepp sem veszett kárba.

 

8 komment

süti beállítások módosítása