Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.07.13. 14:01 zotyer

Látni akarom

Címkék: mese

Van olyan csaj aki szeret és tud is szopni, van aki csak szeretne jól, és van aki nem is szeret.

Ő igyekszik, szeretné ha nekem jó lenne, de ne kelljen lenyelnie, és ne kelljen hosszasan csinálnia sem. Büszkén mesélné a barátnőinek, hogy milyen jól leszopott, csak ne kellene érte megdolgoznia.

Már a lépcsőn csókolgatni kezdett, ahogy érezte, hogy dudorodik a farkam rögtön lehajolt hozzá, kibontotta és a szájába vette. Nyalogatta, mélyen beszívta, majd nagy boci szemekkel felfelé lesve figyelte reakciómat.

A kád szélére ültem, őt meg ráültettem. Felizgatott faszom olyan keményen csusszant a pinába, hogy szinte recsegett. Éreztem, hogy lüktet és teljesen kitölti a barlangot.

Hátradőltem, ő fölöttem hintázott, lovagolt  a dákón. Percekig, aztán megfeszült.....

Kéjesen halk, apró sikolyokkal élvezett el.

Kicsit előredöntöttem  derékból és hátulról nyomtam be. Mikor éreztem, hogy pillanatok alatt ellövök, kihúztam, megfordítottam és a szájába adtam. Még pár erős szopás, nyalás... - látni akarom ahogy kispriccel belőle! - mondta, bekapta, de már abban a pillanatban buggyant is ki. Ügyesen nem a szájába terelte, hanem a kezével lefogta, maszatolta. Az igazi lövést nem láthatta, de volt még pár kisebb buggyanás... nézte, majd lassan kéjesen nyalogatni kezdte, aztán a még mindig kemény dákót bekapta.

-Mmmmmööömmm, milyen jó sós, - mondta a szemét még mindig csukva tartva.

 

1 komment

süti beállítások módosítása