Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.04.22. 17:44 zotyer

Folytatás

Címkék: mese

Ma volt a folytatás. Belejött a csaj. No, jó az elején húzódozott, csak enyhe tapizást engedett. Csókolózásban azért már szopta a nyelvemet - reménykedtem. Aztán mikor - ugyan nadrágon keresztül - de simogatni kezdte a dudorodó farkamat...  Kigomboltam a sliccemet, ügyesen kézbe vette a szerszámot.

Az első beálló forgalmasnak bizonyult, helyet kellett változtatni,  de szerencsére találtam egy csendes bokros részt. Azért csak ráhajolt. Először visszafogottan szopta, de a bíztatás-dícséret után belelendült. Jól csinálta, kimondottan jól.

Két zsepi kellett, hogy letörölje magát.

komment

süti beállítások módosítása