Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.02.12. 09:09 zotyer

Erika

Címkék: mese

Csinos, vékony, de jóseggű csaj volt. Egy belvárosi pub-ban találkoztunk. Szőke haj, hozzá kék szemek, kellemes csicsergő hang.

Gödöllőre jártam ki hozzá. Nagyon formás kis segge volt, az a fajta, hogy amikor összeteszi a lábait akkor is látszik hátulról a punci. Mit látszik - dugni lehet. Így imádtam dugni, hátulról, állva, picit előredöntve a felső testét.

Első alkalommal csak gumival volt hajlandó dugni. Szopott egy kicsit, aztán felrakta. A fotelnek támaszkodva állva kezdtem el dugni. A segge valami gyönyörű látvány volt ahogy csúszott be a dákó. Lassan kezdtem, de aztán elkapott a hév, és egyre jobban zakatolt a vonat.  A vállát fogtam és csak dugtam már percek óta, pihenésképpen lenéztem a dákóra és elröhögtem magam. A gumi foszlányokban lógott le a faszomról.

Kihúztam, levettem róla a sérült kabátot, de már Erika sem kérte, hogy öltöztessük újra. Kicsit széttette a lábait, hívogatóan fénylett előttem a csatakos punci. Nem kenyerem a nyalás, de ezt nem lehetett kihagyni. Úgy állva sikította el magát. Hagytam pár pillanatot pihegni, és benyomtam a lompost. Volt még vagy két sikítás, a végén pedig szopott magának ajándékot.

6 komment

süti beállítások módosítása