Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.06.06. 10:49 zotyer

Ajánlat

Címkék: mese

Nemrég kaptam ezt a felettébb érdekes levelet:

Hali! A napokban olvastam a blogod, baromira tetszett, és megfogalmazódott egy nagy ötlet..... Volna számodra egy ajánlatom, és teljesen komolyan is gondolom, még ha elsőre furán is hangzik.(de lehet hogy nem is...) 40es férj vagyok, 35ös asszonykával, és állatira felizgat, ha tudom, hogy mással kefél, és azt hiszi, hogy én nem tudom... Szóval, ellátnád a baját amúgy rendesen? Nagyon príma áru, mind a tíz ujjad meg fogod nyalni utána... :-), és nagyon ki van éhezve vmi kőkeményre... :-)) Tényleg komolyan gondolom, és nem azért, hogy legyen bizonyítékom hogy megcsal, hogy kiverhessem a balhét, (mást igen...:-)), stb., nincs semmi más szándékom, csak hogy mindenkinek jó legyen :-))Nem is érdekel, hogy ki vagy-mi vagy, csak mesélj el mindent minél részletesebben, és persze a remek téma lenne a blogon, hajaj, de még milyen remek... Majd részletezem a tényállást, küldök képet, stb.. ha érdekel a dolog. Üdv!

Szerintetek mit válaszoljak?

 

23 komment

süti beállítások módosítása