Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.07.29. 12:20 zotyer

Pszichológus

Címkék: mese

Nem minden nő tud felszabadult lenni a szexben, erről jutott eszembe ez a történet

Egyszer összejöttem egy gyerekpszichológussal. Érdekes csaj volt, semmi extra, de valamiért mégis izgatott. Beszélgettünk már többször, aztán egyik estére megdumáltunk egy randit.

Csepelen, mert ő ott lakott. Beültünk egy sörözőbe, dumáltunk. Tizenegy körül elindultunk hozzá. Szabódott, hogy izé, talán még korai, meg ilyenek. Leültünk a nappaliban, és a tárgyra tértünk. Levetkőztetni sem volt egyszerű, de csak sikerült. A farkamat megfogni sem akarta, nemhogy szopni. Gondoltam, ha ilyen prűd akkor tegyük helyükre a dolgokat mielőbb. Próbáltam valami oldalsó-hátsó kellemes pózt felvenni, erre határozottan kijelentette, hogy hátulról azt már nem, maximum a misszionárius pozició lehetséges. Néztem rá értetlenül, de aztán meghúztam rendesen.  A fotelban, félig ülve, térdeit kicsit behajlítva, szemből dugtam, ahogy kérte. Rendesen, de csendesen élvezett el.

Azóta sem jártam a környéken sem. 

8 komment

süti beállítások módosítása