Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.01.16. 09:50 zotyer

Katalin

Címkék: mese

Barangoltunk az interneten, beszélgetni kezdtünk, megadta a telefonszámát. Baracskán élt, kérte Martonvásáron találkozzunk, a kastélynál. Hideg téli havas idő volt, mint most.

Egy terepjáróval jött, a kocsija most éppen szerelőnél - mondta, addig is ezt a kocsit adta a feneke alá a férje, akitől elméletileg válófélben volt.  Átültem hozzá. A kastély melletti kis  kihalt utcába fordultunk, mikor elfogytak a házak leparkoltunk.

Csinos hosszú hajú, szomorúszemű, nálam jóval fiatalabb csaj volt. Vékonyka, az autó sehogy sem illett hozzá, vezetni is nehezére esett.

Beszélgettünk. Dicsértem, simiztem, puszilgattam, csókolóztunk. 

Belemelegedtünk a tapizásba, mikor a nadrágját kezdtem kigombolni rám nézett nagy őszinte szemekkel és azt mondta: ne haragudj, akarom, de ma nem lehetek a tiéd... megvan...

Közben valahogy a farkam már kitalált a nadrágból, és ő bőszen markolászta. Én is próbáltam ártatlan szemekkel nézni rá, majd csókoltam a nyakát és azt lihegtem a fülébe: semmi baj kicsim, akkor ma csak szopizás lesz.

Ő kicsit kihúzta magát, körülnézett, még egyszer, mintha gondolkodna, aztán lehajolt. Finom volt a szája, a háta meg isteni.

Másnap mikor hívtam, mondta, hogy ne haragudjak, de meggondolta magát.

 

9 komment

süti beállítások módosítása