Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.03.25. 09:00 zotyer

Szőke nő

Címkék: mese

Ő az igazi 'szőke nő'. Róla mintázták.

Hihetetlen a csaj. Titkárnő. Magas, hosszú combok, nagy kibuggyanó cicik, kellemes pofi. Affektálva beszél, de úgy hogy egyszerűen nem tudod, hogy sírj, vagy röhögj rajta.

Azt mondja beszélnünk kell. Meg kell beszélnünk, hogy ez most mi köztünk, csak szex vagy több is. Mondom jó, beszéljünk. Este ott leszek nálad.

Beszáll a kocsiba, egy világítás mentes helyen leparkolok. Csinos, most ért haza munkából.

-Beszélnünk kell, te nem is akarsz engem igazán, fel sem hívtál, te csak szexelni akarsz velem, semmi többet, pedig én nem vagyok olyan nő, te nem akarsz felvállalni engem...

Még nem vagyok biztos a dolgomban, ezért csitítom, mondom, hogy dehogy, dehogy, dehogynem, majd izé, meg csinos vagy, majd csókolgatni kezdem. Visszacsókol, aztán rám téved a keze. Jó jel, gondolom és segítek neki kivenni a farkamat.

-Nagyon jó faszod van, - mondja ezt is affektálva, mint mindent- bocsi, hogy csúnyán beszélek, de tényleg nagyon jó a faszod, és most azt akarod, hogy leszopjam? Közben símogatja és helyezkedik a lebukáshoz.

Megáll az agyam, vissza kell fognom a röhögést, de nincs időm vacakolni mert már be is vette. Szopja. Szinte tövig benyeli. Simogatom a seggét a szoknya alatt, a punciba nem enged nyúlni. Gyorsít a ritmuson, pár perc és ellövök.

Felül, rágót kér, leveszi a pulcsiját.

-Nagyon jó pasi vagy, csak nem fogsz engem szeretni, te csak szexkapcsolatot akarsz, hogy jól leszopjalak, és már mennél is tovább, mert te sohasem fogsz ráérni, hogy törődj velem, és iagz, hogy szeretlek leszopni, mert nagyon jó a faszod, és én szeretem, hogyha neked jó, éa tényleg fél óra alatt hányszor áll fel a faszod?  

-Izé, hát nézzük meg, próbáld meg, mondom bátortalanul, és megkönnyebbülten érzékelem, hogy tényleg dagadni kezd.

Ráfordul és cuppogni kezd. Pár cupp után felnéz:

-Tartanád a rágómat lécci? -Bal kezemben a rágó, jobbom a fején. Csak össze ne keverjem. Megint felnéz: (affektálva) nyomkodd a fejem olyan ritmusban ahogy neked jó.

Mellettünk állnak be a garázsba, fények gyúlnak, a csaj csak cuppog.  Én figyelek kifelé, a farkam picit lankad, a csaj is pihen egy kicsit.

-Szerinted láttak bennünket? Ez olyan izgi. Felmehettünk volna hozzám is, de téged nem érdekel az én lelkem és addig nem akarom, - és kicsit szop a farkamon.

-De engem nagyon is érdekel a lelked, mindkettő - és csókolgatni kezdem egyenként a cickóit. Közben elcsitult a környék, ő megint akcióba lendül, nem értem én sem a dákó megint feszít mint a kiskatona kimenőben.

-Szopjad ki, szopjad ki rendesen, - nyöszörgök. Megteszi. A torkára is szalad, de megoldja. Addig a szájában tartja a farkam míg az teljesen el nem ernyed.

Aztán felül.

-Holnap megduglak- mondom. - Megérdemled. Hátulról.

 

8 komment

süti beállítások módosítása