Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2020.02.23. 10:12 zotyer

Szombat délelőtt

Címkék: mese

Jó egy kicsit lazítani. Szombat délelőtt ketten maradtunk a lakásban, nem volt semmilyen különleges tervünk. Kávén már túl voltunk, kibontottam egy sört, beszélgettünk.

-Mit szólnál egy jó kis melegvizes fürdőzéshez? Teleengedjük a kádat és dagonyázunk egy kicsit.

Huncut mosoly kíséretében jött az igenlő választ sejtető kérdés: és a végén leszophatlak?

A forró vízben keveset ücsörögtünk ... aztán valahogy megtaláltam a puncit. Csókolózás, beleülés. A sarokkád kiülőjére ültem, a sört még a kádba ülés előtt kezem ügyébe készítettem. Hátradőltem. Egyik kezemben a sörömmel elégedetten figyeltem ahogy a kis segge lassan mozog föl-alá a dákómon. 

Hagytam, hogy mozogjon. Kortyoltam, aztán a hátára öntöttem pár hideg cseppet. Leszállt megfordult, de nem engedte, hogy én elmozduljak ülő pozíciómból. Egyik kezében az álló farkam, másikkal a poharamért nyúlt.  Ivott egy kortyot a sörből aztán egy keveset a farkamra löttyintett belőle, majd lassan kéjesen lenyalta róla.

Lassan szopott, én lassan kortyolgattam. Aztán belelendült. Mire elfogyott a söröm ő is végzett. A szája szélén folyt le, egészen a nyakáig.

komment · 1 trackback

süti beállítások módosítása