Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.08.03. 10:32 zotyer

Esőkabát

Címkék: mese

21-es írta:

 

Á, semmi említésre méltó.

 

Na jó, azért történtek dolgok.... filmet néztünk, de előtte elmentem

átöltözni egy manapság divatos hosszú fazonú blúzba alvópóló gyanánt, kb. a

popsim aljáig ért, de elég sokszor felcsúszott az anyag, és hát nem vettem

alá bugyit... ;-)

Szóval filmet néztünk, de előtte megcsókolt, és végigsimított úgy a

combomon, hogy közben feltűrte a pólómat, szóval érezte, hogy csak a póló

van rajtam.... :-D

Aztán a film közben (mivel ő már látta ezerszer a filmet) engem simizett

folyton, aztán valahogy már engem se érdekelt a film, felé fordultam, ő

lecsúsztatta az ujját, és elkezdte izgatni a csiklómat.... azt mondta

később, hogy olyan hangokat adtam ki élvezés közben, ami felállította a

zászlót, de cövekegyenesre ;-) .... aztán innentől jött a huszonévesek

bénázása... :-S

Mikor ráhúztuk a gumit, a cövekegyenesből összement, na nem teljesen, de

összement...

Én meg próbáltam valahogy oldani a helyzetet, talán lehet h nem is rosszul,

bár kicsit azért tanácstalan voltam, hogy hogy lehet egy huszonéves  srácot

"kihozni" a zavarból úgy, hogy álljon a zászló és úgy is maradjon...

No, mindegy, egész éjszaka oráloztunk, nagyon jó volt egyébként....

 

A másik meg, hogy a zavarban levése miatt csak reggel tudott elmenni, de

közben semmi jelét nem mutatta, hogy élvezné, amit csinálok.... persze azért

mondta hogy jól csinálom a nyelvemmel meg a számmal a dolgokat... de mintha

teljesen tudatánál lett volna, úgy értem, hogy lehet, hogy még ezer más

dolog járhatott a fejében, például számolni a perceket, hogy én mennyit kényeztettem

őt vagy nem tudom....

Mennyi idő lehet ellazulni vagy ellazítani egy zavarban lévő

srácot? Tudom, hogy nehéz kérdés, de mit lehet ilyenkor tenni?

Lehet, hogy az esőkabát volt rá lohasztó hatással?

 

1 komment

süti beállítások módosítása