Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.08.13. 09:31 zotyer

Cici

Címkék: mese

A bemutatkozó lapján csinosnak tűnt. Leveleztünk - ott meg bevállalósnak. Megbeszéltük, hogy kiugrom hozzá egy kis beszélgetésre.

Mikor ajtót nyitott már hőköltem volna vissza. Kutyaszag, kosz. A nő nem volt annyira gáz, és őrületes cickókat tolt maga előtt. Bementem.

Pár perc után áthívott a hálószobájába. A polcokon szexkönyvek, az ágy mellett diszkréten kihelyezve két vibrátor. Megint a hőkölés jutott eszembe, de a csaj rám tolta irtózatosan nagy cicijeit és csókolni kezdett. Kibontottam a melleit - ah, igazi, szinte tenyérnyi bimbóudvar...

Rácuppantam a cicikre, a csaj a farkammal kezdett el foglalkozni. Aztán lehajolt és szopni kezdte. Leültem az ágyra gondoltam hagyom kibontakozni. Jól csinálta. Aztán próbált pózt változtatni, de mondtam, csak nyugodtan fejezze be amit elkezdett.

Rendesen befejezte. Igen rendesen.

 

3 komment · 1 trackback

süti beállítások módosítása