Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.09.30. 10:41 zotyer

Vendég hármas-folytatás

Címkék: mese

Egy kedves barátnőm küldte a történetet, íme a folytatás:
 

Szóval jött az én kényeztetésem...
Hátamon feküdtem az ágyon, míg L. nyalogatta a puncimat, addig B. a számba
adta a farkát.
B-t körkörösen nyalogatva izgattam a nyelvemmel, éreztem, hogy lentről -
úgymond testem központjából - mennyei érzés árad felfelé, ezt L. ki is
használta, ugyanis kifulladásig nyalogatott, meg izgatott az ujjával...
ekkor már dobáltam magam az izgalomtól.

Később, miután B. elélvezett és L. meg engem élveztetett el, lefeküdtünk
mindhárman az ágyra, én középen, a két férfi közrefogott, és kezeik nagy
élvezettel barangoltak a testemen. Le a csípőmre, le a popsimra, majd fel a
hátamra, a vállamra, le a cicimre, jól megmarkolász, majd le a hasamra, le a
puncimra, kéz otthagy, majd elalszik.


 

17 komment

süti beállítások módosítása