Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.01.16. 14:11 zotyer

Vörösanett

Címkék: mese

A Lukács körül egy budai kiskocsmában beszéltük meg a találkozót. Egyszerre érkeztünk, egymás mellé sikerült parkolnunk. Csinos, de nem bombázó, olyan picit húsos csaj, válligérő egyenesszálú láthatóan festett szőke hajjal. Ápolt, ad magára.

Üdítőt kértünk, nem vettem észre, hogy bármelyikünk részéről beindult volna a kémia, de azért jót dumáltunk. Férj kamionsofőr, ritkán itthon, jó módban él a csaj, de van hiányérzete. Indultunk el, kicsit enyhébb lett a légkör, az utcán megdicsértem, mosolyogva fogadta. Kocsikhoz érve elköszönéskor a puszit próbáltam szájra adni, nem húzódott el előle. Visszacsókolt. Hoppácska, mondom, kérdeztem is: mi lenne ha autóznánk egy kicsit?

Órájára nézett, és azt mondta: rendben.

Szépvölgyi útra kanyarodtam, közben megint semleges dolgokról beszélgettünk. A Hármashatárhegyi útról kis földutacskák vágnak az erdőbe, diszkrét kis kocsibeállók, a parkolóhelyek körül papírzsepikkel.

Nem sokat kerteltünk, rögtön a hátsó ülésre ültünk, rövid smárolás után mindketten nadráglehúzásba fogtunk. A borotvált lucskos punci elcuppantotta a farkamat. Először szemből dugtam, aztán oldalról, a végén hátulról. Leizzadtunk rendesen.

A városba szinte kitisztulva jöttünk vissza, hiába, a jó levegő csodákat tesz.

 

1 komment

süti beállítások módosítása