Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.02.08. 10:11 zotyer

Edit

Címkék: mese

Vékony, csinos kis csaj volt. Lábszárig érő farmerja izgatóan feszült a formás kis seggén.

Eldumáltunk, felajánlottam, hogy hazaviszem, aztán valahogy csak megálltunk a Pólus hátsó parkolójában. Rettenetesen felizgatott  a vékony kis teste, de a farmert nagyon nehezen lehetett levarázsolni róla. Tapizás, csókolózás, egy kis szopás, a hátsó ülésen csak lekerült a farmer is és becsúsztattam a lompost. A hosszú izgatás után hamar elspricceltem, de a jó kis teste nem hagyott nyugodni.

Pár nap múlva nála találkoztunk. Kellemesen meglepődtem: ízlésesen berendezett tip-top kis lakás, minden a helyén, patyolat tiszta, kellemes zene. A hálószobájában kezdtük, lovagolt egy vágtát kis szopással fűszerezve. Mosakodás, kávé, vissza a lesötétített hálóba.

Szopással indított, de nem hagyhattam ki, hogy hátulról ne nyomjam be. Emelte, pucsította a kis seggét, én meg dugtam, dugtam... Aztán hirtelen megfordult, szopott egy sort erősen és megint elém térdelt felemelve a kis segget, szétnyitva a lucskost. Komoly dugás volt.

Mosakodás után felöltöztünk, levezetésként leültünk a konyha-ebédlőben a kávézást befejezni. Izgatóan feszült rajta a farmer, éreztem áramlik a vér a pucámba, rövid kis csókolózás és megint állt a faszom. Lehúztam a nadrágját megfordítottam és a székre térdeltettem. Nagyon megdugtam, majd kivirágzott a farkam a végére.

Azóta is próbálok vele összehozni egy újabb fordulót, de komolyabb pasija lehet, nehéz időpontot kicsikarni belőle, ha egyáltalán felveszi a telefont.

8 komment

süti beállítások módosítása