Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.04.10. 09:46 zotyer

Locsolás bepótolva

Címkék: mese

Húsvét hétfőn nála ébredtem. Félálomban dugtunk egy jót, aztán még egyet. Enyhe másnapossággal küzdöttem, semmi kedvem nem volt locsolkodni, verselni, miegymás. Ő úgy gondolta, hogy az ő  'pasijának'  őt meglocsolni kutya kötelessége,  lett is majd egy hetes mosolyszünet. 

Tegnap mentem ki hozzá először, ahhoz képest amilyen morcos tud lenni elég kedvesen fogadott. Kávéztunk, aztán ajánlottam, hogy menjünk fel a hálóba 'megbeszélni'.

Csókolóztunk, aztán a testét kezdtem végigcsókolni, de a puncinál szólt, hogy ezen a héten bizony dugás-stop van. Gondolom felcsillant a szemem, a cickókon még elidőztem egy kicsit, majd a szájába adtam. Először visszafogottan szopott, csak a nyelvével nyalogatta, majd a makkot épp, hogy bevette de lassan belelendült.

Finoman, élvezettel szopott, közben a cickóit simogattam és dicsértem a tevékenységét.

Éreztem, hogy közeleg a kitörés, feltérdeltem és kezembe vettem az irányítást. A nyelvével játszott a duzzadt farkamon amikor elspricceltem. Jutott a szájába, arcára, nyakára gazdagon.

Boci szemeivel felnézett rám, én meg csak annyit mondtam: látod, én egy jó locsolásra mindig kapható vagyok.

 

3 komment

süti beállítások módosítása