Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.04.13. 09:02 zotyer

Kati

Címkék: mese

Egyik nap dugás közben a csajom megkérdezte: mikor dugsz meg megint popóba? Szerintetek mit válaszoltam?

Erről jutott eszembe Kati.

Rég volt. Egy bulin jöttünk össze. Jó csaj volt, a megfelelő helyeken dundi. Hozzám jártunk dugni.

Ő volt az első akinél a hátsó lyukba is betévedt.

Egy hajnalig tartó buli után mindketten elég illuminált állapotban voltunk, de a szexet nem akartuk kihagyni. Szopott aztán betettem a lucskos punciba. Azt játszottuk, hogy kihúzom teljesen, aztán erősen hirtelen benyomom tövig. Hátulról.

Már egy ideje nyomtuk, a punci már teljesen beizgult, csorgott belőle a lucsok és szépen feldagadt a vérbőségtől. Valahogy bekerült. Kati nem tiltakozott, de másként kezdett el mozogni. Izgatóan. Maga a tudat, hogy nem a puncijában vagyok, már az is eléggé izgató volt, de ahogy még száját harapva sikongatott mellé...

 

komment

süti beállítások módosítása