Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.05.12. 12:53 zotyer

Sziszkó

Címkék: mese

Sziszkó Gazdagréten lakott. Fogtechnikus. Igazi, hosszúcombú, hosszúhajú vagány csaj. A pasija épp elutazott, megbántotta, mittudomén, összejöttünk. Késő estig beszélgettünk, csókolóztunk, mondtam hazakísérem. Először nem akarta, hogy felmenjek, aztán mégis.

Beszélgettünk, elment letussolni, mondta pizsamában jön vissza. Erre jött egyszál bugyiban meg egy kis pólóban. Azt mondta neki ez a pizsije. Nem volt nagy cicije, ellenben nagyon kellemes kemény feneke.

Második este nála vacsiztunk, már várt, illatgyertyák, félhomály. Finom bort vittem, a szex is csodás volt. Az első menet után hasra fordított bekent masszázsolajjal és istenien megmasszírozott.

Nem volt hosszú kapcsolat, talán két hétig tartott. Egy kemény, félig térdel, félig fekszik mögékerülős dugás után mondta: most úgy megdugtál mint egy állat. Kérdően néztem rá:

-nem volt jó? - Dehogynem, épp azt mondom: mint egy állat.

 

1 komment

süti beállítások módosítása