Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.07.22. 10:27 szamóca6

Vendégcsaj: Körülmetélt

Címkék: mese

S. keleti férfi volt, hindu. Külföldön kellett töltenem egy pár hónapot, ott találkoztunk. A szex vele nem sokban különbözött, mint egy európai férfival, azt leszámítva, hogy az ő farka körül volt metélve. Tudom, sok ilyen férfi rohangászik a nagyvilágban, de nekem ez az egyetlen ilyen élményem.
 
A körülmetélés a makkja alatt valamivel egy csíkban látszott, és az érdekes (legalább is nekem) az volt, hogy nem volt bőr, amit fel-le lehetett volna húzgálni a makkjára. De kifejezetten kellemes volt a szájamba venni, mert tiszta, nagy volt, és nagyon érzékeny.
 
Egyszer például hatan voltunk a szobájában, mindenki párban, szólt a nagyon szép zene, és miközben beszélgettünk, mi S.-al  kissé takarásban ültünk, és én simogattam a combtövét. Csak úgy, bő, nemzeti ruháján keresztül (ezt soha nem alsógatyával együtt hordják). Ágaskodott a fütyköse rendesen. Aztán egyszer csak nevetve felpattant. Így mindenki láthatta a szép nagy foltot, amit visszatarthatatlanul kilövellő spermája hagyott a nadrágján.
 
Mindannyian nevettünk. Az volt a jó, hogy senki nem tartotta szégyenletesnek a dolgot. S. pedig csak a fejét rázta, és gyönyörű csillogó barna szemével rámkacsintva csak annyit mondott: Levane. (Azt jelenti: "bolond").

10 komment

süti beállítások módosítása