Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.06.23. 09:17 szamóca6

Vendég: Játék II.

Címkék: mese

Amilyen mélyen csak tudtam, beszívtam a számba, úgy, hogy a torkomig elért, de ettől sajnos öklendezni kezdtem. Maradtam hát a "bevált" módszernél: félig a számban volt a fütyköse, a többit az ujjaimmal öleltem át, ezzel rásegítve, miközben szívtam és nyaltam.

Némi kis elősperma már ki is buggyant belőle, amikor a hónom alá nyúlt, és felhúzott. Csókolni kezdett olyan erővel, hogy ezer apró kis áramütés nyilallt a mellbimbóimba és hüvelyembe, amely, éreztem, nedvezni kezdett. Vágytam rá, hogy végre magamban érezzem, de ő csak csókolt tovább, szorított és simogatott. Aztán szelíden az ágy felé kezdett tolni, ott a hátamra fektetett, széttárta a combjaimat, és nyelvével a csiklómat kezdte izgatni: hol nyalogatta, hol kicsit megszívta, hol pedig a hüvelyembe is bedugta a nyelve hegyét.

Általában nem rajongok ezért, de most kifejezetten jól esett. Össze-összerándultam, éreztem, ahogy feljebb és feljebb kúszik bennem a vágy, kínlódtam, szinte elviselhetetlennek éreztem, míg már nem tudtam megállni, kiszakadt belőlem egy hosszú nyögés, és elélveztem. Akkor feljebb kúszott, és erőteljes mozdulattal benyomta a szerszámát a hüvelyembe. Őrült tempóban kezdett dugni, olyan gyorsan, hogy szinte felsikoltottam.  Egyúttal ő is felkiáltott: "Mehet?", amire csak vinnyogva kiáltottam vissza: "Gyere!", és olyan váratlanul jött egy újabb orgazmus, hogy egészen meglepődtem.

Lehunyt szemmel élveztem a hirtelen nyugalmat, miközben lecsitult bennem a lüktetés. J. a vállamba fúrta a fejét, és lihegett. Így feküdtünk még pár percig, közben néha összeszorítottam a hüvelyemet, játszottam a farkával, amíg lassan le nem lohadt. Aztán legördült rólam, és azt mondta: "Gyere, zuhanyozzunk le."

Kézen fogva bementünk a fürdőszobába, és ő beállt a zuhany alá. "Gyere"-mondta. Én azonban nem mozdultam. Intettem, csak kezdjen el mosakodni, nézni szeretném. Magára folyatta a vizet, nevetve rám is spriccelt egy kicsit, aztán lassan szappanozni kezdte magát. Szép teste volt. Nem tökéletes, de izmos, pont annyira szőrös a mellkasa, amennyire én szeretem, széles válla és férfiasan keskeny feneke. A pénisze így elernyedt állapotban is hívogatott, nem is tudtam megállni, hogy be ne lépjek a zuhany alá, és átvéve tőle a szappant, én kezdjem mosdatni.

Háttal fordítottam magamnak, hozzásimultam, hogy érezze a mellemet a hátán. Átkaroltam a derekát, majd a combjára csúsztattam a kezem, aztán szappanozni kezdtem a fenekét, miközben előrébb csúsztattam a kezem, hogy már majdnem a golyóit érje. Nem szólt, nem sóhajtott, de egyszer csak megfordult, és bizonyossá vált, amit sejtettem, lassan újabb erekciója bontakozott ki. Egymásra mosolyogtunk, miközben a golyóit kezdtem lágyan masszírozni a szappanos kezemmel, ő pedig szintén elkezdett "mosdatni" engem. A vállamnál kezdte, és szép finoman egyre lejjebb haladt. Elidőzött a melleimen, addig-addig simogatta körkörös mozdulatokkal, míg a mellbimbóim megkeményedtek. Aztán a hasamra csúsztatta a tenyerét, onnan gyorsan a szeméremdombomra, és hosszan simogatta.

Nagyon jó érzés volt, szabadnak éreztem magam, és boldognak. Semmi nem volt kötelező, semmit nem szégyelltem, miközben feltettem a jobb lábam a kád szélére, kitárulkoztam előtte. Ő pedig rátapasztotta a száját az enyémre, és belém dugta újra merev szerszámát. Mivel azonban ő magasabb volt nálam, lábujjhegyre kellett állnom, neki pedig berogyasztania a térdét, hogy mozogni tudjunk. Ez nem volt túl nyerő pozíció, erre hamar rájöttünk. Megfordultam, a falnak támasztottam a kezem, és kissé behajoltam. J. megmarkolta a melleimet, és újra belém siklott. Én kezdtem el mozgatni a csípőmet, egyre fokozva a tempót. "Mit csinálsz?"- nyögte, és erősen megmarkolva a derekamat még vadabb tempót kezdett diktálni. Én még nem álltam készen, de ő már nem tudta abbahagyni, és hosszú, hangos nyögéssel elélvezett. Nem vetettem a szemére semmit, mégis bocsánatot kért, amiért nem várt rám. Én azonban csak rákacsintottam, megcsókoltam, és azt mondtam, van még idő, ez még csak a második menet volt. "Szemtelenkedsz, mi?" - kérdezte. "Persze" - mondtam, - "Négy-öt-hat menetet ígértél!"
 

Folyt.köv.

6 komment

süti beállítások módosítása