Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.04.19. 09:33 zotyer

Hajnali

Címkék: mese

Előfordulnak olyan napok egy nő életében amikor nem kíván dugni. Ez engem nem szokott kifejezetten zavarni, hiszen imádom a szopást, pláne ha olyan mesterien csinálják mint Edit.

Nála aludtunk, még este szólt amikor kalandozni indult a kezem, hogy ma nem. Rögtön értettem, és szerintem széles mosolyra nyílt a képem.

- Aha, ma szopás lesz, gondoltam belülről vigyorogva.

Lett is. Vacsi után lerendezett rendesen.

Szokás szerint összegabalyodva aludtunk. Hajnalban arra eszméltem, hogy vigyázzban álló farkam körül matat, vagyis kézben tartja a zacsit. Enyhén simizte, gondoltam ebből még más is lehet.

Félálomban kezdtem el csókolgatni a nyakát, simogatni a hátát, aztán az enyhe nyöszörgést hallva lassan feljebb csúsztam a párnán, egész addig, hogy a szája elé érjen az ágaskodó farkam.

Marokra fogta, aztán lassan nyalogatni kezdte, majd bekapta. Egész lassan csinálta, de ez most igencsak  kedvemre volt. Lehunytam a szemem, és valahol a félálom határán lebegtem.

Felkönyökölt, - azt még láttam - aztán csak arra emlékszem, hogy nedves kis puha szájával a mellkasomon piheg.

Nem keltünk korán, a kávét most én főztem.

19 komment

süti beállítások módosítása