Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.07.24. 10:02 zotyer

Búcsúszex

Címkék: mese

A kapcsolat már szenvedősbe ment át egy ideje, de a szex az működik köztünk, ez nem vitás. Tulajdonképpen semmiben nem tudunk egyezségre lépni, de a dugás mindkettőnk számára kielégítő. Szó szerint.

Szereti ha hátulról dugom, ez nekem ugye meg nem okoz különösebb problémát. Az első komolyabbnak hitt 'többetnemakarlaklátni'  búcsúszex két hete volt, a lenti kanapén dugtam meg rettenetesen. Hátulról.

Zgodna-pička-za-jebanje-511.jpg

A következő héten azért csak rá lehetett beszélni, egy találkára, felmentünk az emeletre, azt mondta ne dugjunk mert egy kicsit még megvan neki, - inkább leszop. Nem ellenkeztem.

Aztán egy tíz perc múlva megdugtam hátulról ahogy kell. Mire eljöttem megint összevesztünk.

Tegnap megint sikerült találkozni, a kávét sem akartam meginni annyira beindultam rá, de ő addig nem volt hajlandó amíg nem ígérem meg, hogy bla-bla-bla. Természetesen mindent megígértem.

Felmentünk. Kicsit csókolóztunk, a cicijeit simiztem, de a farkam alig bírt magával. Benyaltam a puncinak, ő csak egy keveset szopott, aztán elég keményen megdugtam. Hogy másképp mint hátulról. Nyűszített rendesen.

Megint nehívjtöbbetsoha úgysemveszemfellel jöttem el.

1 komment

süti beállítások módosítása