Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.08.24. 09:07 zotyer

Vibri - bejött

Címkék: mese

Kipróbáltuk. Valami régebbi változat, elem sem volt benne.

Jó játék volt. A csajom olyat élvezett, hogy na.

Először egy normál dugással indítottunk, ő jó szokása szerint hangosan elment, egy begyorsítás után a hasára élveztem. Nem hagytam pihegni, a vibrivel átvettem az irányítást.

Először lassan, aztán váltakozó ütemben. Ő közben maga alá gyűrte a párnát, hasra fordult és megtalálta az éledező farkamat.  Térdeltem előtte, a farkam a szájában, a hátát csókolgattam, a kezemmel pedig a gumit toltam a punciba. Lassan, aztán gyorsabban.

Kis idő után cseréltem, mögé kerültem és benyomtam tövig a szétnyíló pinának. Jól reagált a farkamra. Míg dugtam, közben a műt a szája elé tartottam. Kedvesen, kéjesen nyalogatta, bevallom ez még jobban beindított.  Nem akartam elspriccelni, ezért megint lassan visszamásztam, és szájába tettem a dorongom.

A punci megint elnyelte a mű-brét. Begyorsítottam. Csajom szopásból kibontakozva nyöszörögte: mindjárt elmegyeeeeeek. Hagytam neki pár pillanatot aztán visszaadtam a szájába. Az arcára spricceltem, nem keveset.

Rendes volt mert utána ennyit mondott: azért tudod, hogy a tiédet semmi sem helyettesítheti....

Azt hiszem beruházok valami új modellbe, 

Esetleg van tuti tippje valakinek?

30 komment

süti beállítások módosítása