Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.04.20. 09:10 zotyer

Pincérnő

Címkék: mese

Ez is egy régi történet...

Lakodalmi vacsorára voltunk hivatalosak szüleimmel. Akkor épp nem volt komoly kapcsolatom, így egyedül mentem. A városon kívül egy csárdaszerű helyen volt a buli.

 Már a megérkezésünkkor kiszúrtam, hogy az egyik pincércsaj a volt iskolatársam. Talán három évvel járt alattam. Amint lehetett beszélgetni kezdtem vele. Örült az ismerős arcnak. Mivel zárt körű volt a rendezvény én meg közeli rokon így a konyhára is bemehettem.

Éltem is a lehetőséggel, többször is. Ha volt pár szabad perce dumáltunk, fűztem rendesen.

Éjfél után még jobban lanyhult a fegyelem, a csajt egyszer már lesmárolni is sikerült, csak megzavartak bennünket.

Menyecsketánc előtt elkértem a havertól a kocsikulcsot. Pincércsajjal feltűnés nélkül a parkolóba távoztunk. Hátsó ülésekre ültünk. Egy csók és már nyeregben is volt. Fekete kis szoknya volt rajta, abban ülte meg a dákót. Ő diktálta a tempót, bár párszor közbeszóltam. Megmarkoltam a fenekét, és így húztam le fel  a farkamon. Lassan, lassan emeltem fel a seggénél fogva,  és amikor már csak a makk teteje volt a punciban hirtelen visszahúztam. Aztán megint ő jöhetett egy gyors vágtával.

Az autó bepárásodott, már csárdásozott mindenki mikor visszaértünk.

1 komment

süti beállítások módosítása