Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.07.07. 10:44 zotyer

Andi baba

Címkék: mese szopás szúnyog

Szeretett szopni. Hetente minimum egyszer találkoztunk, sok olyan alkalom volt, hogy csak csókolózás-szopás-ujjazásig jutottunk.

Ebédidőbeli találkozóra volt egy tuti helyünk, de a lakásához közeli kis sötét utca is finom kényeztetésekre emlékeztet. Imádta nyalni-falni, harapni a dákómat, de már első alkalommal világossá vált, hogy nem szereti ha a szájába spriccelek.

Megtaláltam a technikát: mikor már érzem, hogy közel az ejakuláció alul a pénisz tövében átfogom a farkam és megszorítom így nem jön ki semmi belőle (vagy legalább is minimális). Ő pedig ilyenkor tovább szopta szívta-szopta, egészen addig míg el nem ernyedt a faszom.  Imádta és hálás volt érte, hogy az erekciótól pulzál a szájában a faszom, de mégsem töltöm tele spermával.

Nem mondom, hogy egyszerű volt, de így még mindig nagyobbakat élveztem mint a végén magamra maradva.

Egy nyári délutánon az Óbudai-szigeten sétálgattunk, hazaindulás előtt amikor kocsiba ültünk azért kerestem egy csendesebb helyet. Istenien szopott - mint mindig. Aztán a jobb kezem lenyúlt, szorított és ő ettől bevadult. Kéjes nyögések, nyöszörgések.

Az első ülésen pihegtünk, jobb kezemmel még átfogtam az éppen elélvezett farkamat, ö a mellkasomon, hasamon pihent, cicásan bújt, szinte dorombolt. Bal kezemmel a haját simogattam, mikor is egy szúnyog röppent be a félig nyitott kocsiablakon.

Idilli csend honolt, Andi baba rajtam pihent, én pedig kissé ellenségesen hallgattam a szúnyog zümmögését.  Jobb kezem továbbra is szorította a péniszem alját, bal kezem a csaj fején... és a szúnyog zümmög, zümmög.... aztán csend. A makkomon mintha egy enyhe pihe érintést éreztem volna, és... és csak nem, óóó, de... hogyazaakurvaszúnyogosanyáááád... gondolom csak, de nem mozdulok, meg sem feszülök, csak érzem ahogy a kis dög vérszívó veszi a véremet... pont ott. 

Andi olyan édesen szuszog, bal kezemmel tovább simítom hajtincseit, jobb kezem szorít... és röhögök magamon. Csordultig vagyok még a kielégülés mámorával, -  szívjad, csak te kis dög! Szívjad!

 

 

4 komment

süti beállítások módosítása