Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2020.02.09. 09:58 zotyer

Nővérke

Címkék: mese

Asszisztensnőként dolgozott az egészségügyben. Jól állt a formás kis fenekén a fehér egyennadrág, a feszülő felsőrész sejtetni engedte a domborulatok formáit.

Ismerte a testét, önfeledten tudta élvezni a szex minden formáját. 

Ebéd után dugtunk egy rendeset, aztán sétáltunk egy fél órácskát a közeli parkban.

Séta után leültünk kávézni a konyhában, aztán valahogy csókolózás lett belőle.

-Gyere, felmegyünk, és.... húztam közelebb magamhoz egyik kezemmel a fenekét, másikkal a hátát símogatva.

-Izé... most még ne, az előbb szétdugtad a puncit, sajog mindenem... próbált hárítani.

-Mi lenne ha felvennéd a nővérkés dolgozós ruhádat, és abban kefélnélek meg, ... nos?

-Hehhehe,  - vigyorgott - de csak a felsőt veszem fel... menj előre a hálóba!

Pillanatok alatt levetkőztem és az ágyra vetettem magam. A farkam mint a cövek.

Jött mosolyogva. Nővérkés fehér felső, világoskék gallérral. Hátamon feküdtem, kezeim a tarkóm alatt, a fütykös meg vigyázzban. Fölém állt, az ágyon, lassan, incselkedve vette le a bugyiját, elém tárult a kopasz punci kívánatos látványa.  Megfogta a farkam és lassan ráült.

A nővérkés ruhájából orvosi-rendelő szag áradt, szinte elkábított az enyhe fertőtlenítő szaggal keveredő ismerős-nő illat. Lassan, de határozottan mozgott, szemeit lehunyta és enyhén megharapta alsó ajkát. Fejét picit hátrabillentette... Aztán megfordult. Guggolásba ment át, és ütemesen csúszkált a farkamon fel-le. Aztán szopott kicsit, majd megint felém fordulva ült vissza.

Szinte megállt az idő,  majd egyszer azt mondta: most gyere hátulról!

Feltérdeltem. Becsúszott. A felsőrészt feltoltam a hátán, hogy lássam a jól ismert formás derekat. És beindult.

Az apró sikolyocskából tudtam, hogy elélvezett, de csak pár pillanatig lassítottam, aztán megint... Az utolsó előtti pillanatban vettem ki, és az arca felé fordítottam.

Az első lövés az arcára spriccelt, aztán a következő a világoskék galléra talált. 

- Nem baj, úgy is mosásba ment volna,  - mondta és beletörölte a lecsöppenni készülő farkam a felsőjébe. 

1 komment

süti beállítások módosítása