Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.02.24. 09:39 zotyer

Asztal

Címkék: mese

Megint "terítéken" volt az ebédlőasztal.

Kávéztunk. Ahogy délelőtt szoktunk: állva a konyhában. Letette a csészéjét és hozzám bújt. Csókolóztunk.

- Felmegyünk a hálóba? - kérdeztem  már a mellét csókolgatva.  A kezem közben már a puncit simogatta. 

- Ne, ne, még ne, még beszélgessünk....

Az ujjam a nedves punciban megmártózott, a dákó már ágaskodott, az ész megállt. Felkaptam és két lépéssel az ebédlőasztalhoz léptem vele. Az asztalra ültettem és még csókolva lehúztam a nadrágját, egy pillanattal később az enyémet, igaz csak a térdemig jutott. A bugyiját nem vettem le csak félrehúztam és már helyére is csúszott a dákó.

Ilyenkor picit meg lehet pihenni, helyükre kerültek a dolgok.

Ő közben hátrafeküdt az asztalon, kezeivel az asztal szélébe kapaszkodott. A dorong lassan csúszkált a punciban, ő halkan nyöszörgött. Élvezettel néztem ahogy feküdt előttem. Az asztalra bomló haj, a formás cickók, ahogy kibuktak a felhúzott póló alól...

A lábait a vállamra tette. Beindult az úthenger. Gyorsult a tempó, én visszafogtam magam, de ő hangosan élvezett el.

Lassítottam. Aztán kivettem és úgy az asztalon a szájába tettem.

Most ő kérdezte, mi lenne ha felmennénk a hálóba.

-Ha valamit elkezdtünk, azt fejezzük is be - mondtam, majd hassal az asztalra fektettem. Úgy igazítottam, hogy a punci épp az asztal szélénél legyen. Benyomtam.

Lassan, majd gyorsan, majd a végén eszeveszettül.

 

komment

süti beállítások módosítása