Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.02.22. 12:49 zotyer

Andika

Címkék: mese

Az első randin csak smárolás volt. Jól csinálta, olyan szopósan.

A második találkára kicsit késve jött. Kikocsiztunk a Duna partra, egy csendes helyre. Csókolóztunk, szinte szívta a nyelvem. Kigomboltam a sliccem szabadjára engedtem a fenevadat. Csókolt, de a farkamtól elhúzta a kezét. Másodszor is. Vagy tíz perc smárolásba került mire hajlandó volt megfogni.

Amikor kérte, hogy vegyem le a pólót már tudtam, hogy szopás lesz. Lassan hajolt rá, de aztán nagyon érzékien szopott. Nem húztam sokáig, elspricceltem. Jutott gazdagon a hajára, arcára vállára.

A végén azt mondta, hogy neki ez volt az első félrelépés, azért volt olyan bátortalan.

-Meglátod a következő találkozáskor már felszabadult leszek.

Azt hiszem adok neki esélyt bizonyítani.

3 komment

süti beállítások módosítása