Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.01.18. 12:20 zotyer

Sör

Címkék: mese

Nyár volt. Kánikula, füstölgött az aszfalt. A Karinthy Frigyes úti HBH sörözőbe beszéltük meg a randit. Szerettem azt a helyet, hangulatos volt, a sörük meg finom virágillatú, csúszós.

A csaj is korsóval rendelt. Csinos volt. Divatos szemüveget viselt, az első kör után mondta, most akkor ő rendel egy kört. A második korsót már lassabban iszogattuk, oldódott a hangulat, röhögcséltünk, az asztal altt megsimogattam a szoknya alól kibukkanó térdét.

Harmadik kört is rendeltem, a csaj vagány volt, bevállalta. Látszott szereti a sört. Már alkonyodni kezdett mikor vidáman kiléptünk az utcára. A meleg megütött, a csajon is látszott a csiccsenet. Csókolózás közben indítványoztam, hogy akkor menjünk... és ő jött is. A villamososn összekoccanósan csókolóztunk, a kis garzonomba érve meg gyorsan lerepültek a ruhák. Nem hagyott kibontakozni, rögtön a szájába vette. 

Aztán szinte letepertem, ráfeküdtem és benyomtam a lucskosba. Nagyon aktív, virgonc volt, nyöszörgött és dobálta magát. Közben kaparta a hátam, én meg nem hagytam szabadulni.

Pihegtünk, nyitottam sört a hűtőből. Ittunk, bár már nem voltunk szomjasak. Aztán megint dugtunk. Először finoman. Az ölembe ült és úgy hintáztunk az ágyon. Aztán megfordult, térdreereszkedett és kínálta magát. Benyaltam, ő erre még jobban emelte a kis fenekét. Pár perc után elvinnyogott. Nem hagytam , hogy felegyenesedjen, benyomtam a lompost hátulról a puncinak.

Halkan nyüszögött a ritmusra. Gyorsítottam. Hallottam ahogy a körmével kaparj a lepedőt.

Nyomtam kegyetlenül, nagyon jó menet volt. Szinte egyszerre mentünk el. Hozzám bújt, csókolgatott - és sírt. Nem hangosan, hanem olyan szipogósan, folyt a könnye, tiszta maszat lett. Nem értettem. Faggatni próbáltam, de azt mondta most így jó neki. Hagyjam. Hagytam. Még párszor.

5 komment

süti beállítások módosítása