Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.06.22. 09:11 szamóca6

Vendég: Játék I.

Címkék: mese

J. a játszópartnerem volt az interneten. Mindenféle játékoldalakon próbáltam ki magam, akkoriban épp egy amerikai oldalon kártyázgattam.

Egyik alkalommal ő ült le a virtuális asztalhoz, annak rendje és módja szerint köszöntöttük egymást, majd nekilendültünk a játéknak. Néha-néha szóltunk egy-egy szót egymáshoz, persze angolul, mivel sejtelmünk sem volt, hogy hazánkfiával hozott össze a sors (és a játékszenvedély). Aztán egyszer csak azt írta (magyarul): "Nyugi, úgysem nyerhetsz ellenem!" Nem mondom, hogy nem lepődtem meg. Kiderült, hogy a nick-em alapján sejtette, hogy magyar vagyok, ezért tett egy próbát.

Jó 15 évvel volt idősebb nálam, de ami érdekesebb, hogy a szülővárosomból származott (én akkor már 10 éve nem ott éltem), így akadt beszédtémánk bőven. Persze, hogy ment az egymás ugratása is, elég rendesen szexuális jellegű utalásokkal fűszerezve.

Innentől fogva gyakran jöttünk össze a virtuális térben, és egyre jobban megkedveltük egymást. El is határoztunk, hogy amikor legközelebb hazalátogatok, találkozunk személyesen is. De titokban, mert mindketten házasok voltunk (az én házasságom már a végét húzta), nem hiányzott a galiba. S hogy tényleg izgi legyen, azt is eldöntöttük, hogy ki kéne próbálnunk, milyen félrelépni. Elég magabiztos volt. Kijelentette, hogy nála jobb szexpartnert nem is találhatnék, majd meglátom. Nevetve kérdeztem, hány menetet tud lenyomni az alatt az egy-két óra alatt, amit elterveztünk. J. pedig kérkedve mondta: alsó hangon négyet, de elképzelhető, hogy ötöt, hatot is - ehhez azonban már nekem is nagyon ügyesnek kell lennem. Biztosítottam róla, hogy ügyes vagyok, bár kételkedtem benne, hogy ilyen "vén fószer" képes lenne egymás után többször is jól és gyorsan kielégíteni.

A város központjában találkoztunk. Mivel előtte még csak egy fényképet láttam róla, meglepődtem, hogy milyen magas és elég jóképű. Nem sokat teketóriáztunk. Pár percet eltöltöttünk egy kávézóban, majd elmentünk egy hotelbe, ahol J. pillanatok alatt kifizetett egy szobát. Magunkra zártuk az ajtót, és megálltunk egymással szemben. Kicsit zavarba ejtő volt, mert tudtuk, hogy most a szexnek kell jönnie. De hát hogy lehet csak úgy egyik pillanatról a másikra, egy jóformán vadidegen emberrel elkezdeni szeretkezni? Nos, úgy, hogy ő közelebb lépett, és lehúzta rólam a pólót. Aztán a miniszoknyát, és máris ott álltam bugyiban, melltartóban. Jó illata volt, finom, férfias parfümjét élvezettel szívtam be, s nem mellékesen ez beindított engem is.

Végigmért, és a combomtól felfelé indulva végigsimogatta a testemet. Közben én kigomboltam az ingét, majd a nadrágszíját oldottam meg. Amikor lekerült róla a nadrág, világossá vált, hogy erős erekciója van, nem is fért el az alsónadrágjában, kikandikált a vége. Kedvem támadt megízlelni, ezért letérdeltem, és körkörös mozdulatokkal megnyalogattam a makkját. Kéjes nyögéssel jelezte, hogy ez jó, hát nem hagytam abba. Szép lassan lehúztam a gatyáját, jobb kezemmel marokra fogtam ágaskodó szerszámát, s miközben tovább nyalogattam a makkját, a golyóit is lágyan masszírozgatni kezdtem a szabad kezemmel. Ő pedig a hajamat borzolta, és azt suttogta: "Kapd be tövig! Szopjad, édesem, szopjad!"

Folyt. köv.

4 komment

süti beállítások módosítása